FAQ

Na tej stronie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, związane z podróżowaniem liniami autokarowymi, rezerwacją i zakupem biletu na autobus oraz przewozem bagażu

Czy kupując bilet autobusowy przez internet przysługują zniżki i promocje?Czy mogę kupić bilet na autobus ze zniżką studencką?Jaki bilet kupić dla dziecka?Co oznacza zniżka "50% - Podwójny komfort"?Czy kupując bilet dwustronny zapłacę mniej niż za dwa osobne bilety?Dlaczego na tej samej trasie bilety są w różnych cenach?Czy trzeba dopłacać do zakupionego już biletu, jeżeli jego cena ulegnie później zmianie?Co to jest bilet OPEN?Jak długo ważny jest bilet OPEN?Jak mogę otrzymać Kartę Stałego Klienta?Jak mogę zapłacić za bilet autobusowy online?Co zrobić gdy nie otrzymałem biletu na podany e-mail?Czy mogę kupić bilet dla innej osoby?Czy mogę zmienić dane pasażera na bilecie?Czy mogę anulować bilet?Czy anulując bilet otrzymuję zwrot całej wpłaconej kwoty za bilet?Czy można dokonać tylko rezerwacji biletu?Dlaczego rezerwacja biletu online została anulowana?Jakie usługi wchodzą w cenę biletu?Czy kupując bilet mogę wybrać miejsce w autobusie?Czy wsiadając do autobusu muszę mieć wydrukowany bilet?Jak mogę ponownie wydrukować swój bilet?Co zrobić, gdy zgubię bilet?Czy można kupić bilet online kilka miesięcy przed wyjazdem?Czy mogę zapłacić za bilet gotówką u kierowcy?Czy można zarezerwować bilet online i zapłacić u kierowcy?Czy można zarezerwować bilet telefonicznie i zapłacić u kierowcy?Ile kosztuje bilet u kierowcy?Czy w autokarze można płacić za bilet kartą?Co to jest GID biletu?Czy poza biletem potrzebuję innych dokumentów w czasie podróży?Czy jest możliwa podróż na podstawie nieważnego dokumentu tożsamości?Czy dzieci mogą samodzielnie podróżować autobusem?Czy dziecko podróżując autokarem musi mieć fotelik?Czy w czasie podróży autokarem są organizowane postoje?Czy w trakcie podróży będą przesiadki?Czy w autokarze jest pilot?Czy w punkcie przesiadkowym ktoś pomoże mi z bagażem?Czy mogę wysiąść na innym przystanku, który jest w rozkładzie jazdy?Czy autobus zatrzymuje się na wszystkich przystankach, wymienionych w rozkładzie jazdy?Czy mogę wysiąść w innym miejscu niż przystanek autobusowy?Ile wcześniej muszę być na przystanku?Jak rozpoznać autobus?Czy autokar czeka jeśli pasażer spóźnia się?Jak mogę skontaktować się z przewoźnikiem lub kierowcą?Co zrobić gdy autobus nie przyjechał lub spóźnia się?Czy mogę wystąpić o zwrot pieniędzy za bilet, jeśli kurs został odwołany?Czy podróż będzie odbywać się autokarem czy busem?Czy kierowca może odmówić przewozu pasażera?Jaki bagaż mogę zabrać?Co to jest bagaż podstawowy?Czy mogę przewieźć rower, narty lub wózek dziecięcy?Ile wynosi opłata za dodatkowy bagaż?Co zrobić w przypadku zagubienia lub uszkodzenia bagażu podczas podróży?Co zrobić, gdy zostawiłem coś w autobusie?Czy mogę podać paczkę lub bagaż autobusem?Czy można przewozić autobusem zwierzęta?Jaki bilet autobusowy kupić dla psa?Czy w autokarach jest dostęp do internetu?Czy mogę w autokarze naładować telefon lub laptopa?Czy podczas podróży jestem objęty ubezpieczeniem?Czy bilet autobusowy jest fakturą VAT?Czym jest serwis busy.info.pl?Czy korzystanie z serwisu busy.info.pl jest bezpłatne?Gdzie mogę zapoznać się z regulaminem przewoźnika?Gdzie można złożyć reklamację?Które kraje należą do strefy Schengen?