Co zrobić gdy autobus nie przyjechał lub spóźnia się?

Jeżeli autobus nie przyjechał lub spóźnia się skontaktuj się z biurem przewoźnika lub kierowcą autokaru. Dane kontaktowe znajdują się na bilecie. Możesz też sprawdzić, czy przewoźnik informuje o spóźnieniu lub awarii na swoich portalach społecznościowych.

Autobus nie przyjechał lub spóźnia się

Jeżeli autobus spóźnia się lub w ogóle nie pojawił się na przystanku należy skontaktować się z przewoźnikiem. Na bilecie powinny znajdować się dane kontaktowe do biura przewoźnika lub kierowcy. Niektórzy przewoźnicy praktykują również powiadamianie Pasażerów o opóźnieniach i awariach na swoich portalach społecznościowych.

Warto również zapoznać się z przepisami przewoźnika w sytuacji, gdy to Pasażer spóźnia się na przystanek. Przewoźnik może zastrzec w swoim Regulaminie, że nieobecność Pasażera na przystanku o czasie odjazdu autobusu lub np. 10 minut przed odjazdem jest równoznaczna z rezygnacją z podróży i takiej osobie nie przysługuje zwrot pieniędzy za bilet.