Dlaczego rezerwacja biletu online została anulowana?

Jeśli po zarezerwowaniu biletu nie dokonałeś w określonym w czasie płatności (z reguły 15 minut), system może automatycznie anulować rezerwację. W takiej sytuacji należy dokonać nowej rezerwacji i terminowej płatności,

Anulowanie rezerwacji biletu

W procesie zakupu biletu przez internet Użytkownik dokonuje najpierw rezerwacji biletu a następnie płatności online w sposób dostępny w formularzu transakcyjnym. Zgodnie z Regulaminami zewnętrznych systemów rezerwacji, Użytkownik posiada po zarezerwowaniu biletu określony czas na dokonanie płatności (z reguły 15 minut). Jeśli w tym czasie płatność nie nastąpiła, rezerwacja zostaje automatycznie anulowana przez system. W takiej sytuacji należy dokonać nowej rezerwacji i terminowej płatności.

Prezentujemy fragmenty Regulaminów rezerwacji i płatności online wybranych systemów sprzedaży.

System Voyager

Kupujący ma 15 minut na skuteczne przeprowadzenie transakcji. W przypadku przekroczenia tego limitu czasowego rezerwacja zostanie usunięta automatycznie. (źródło: Regulamin korzystania z serwisu - "bilet on-line". Stan na 08-11-2016 )

System euroTicket

W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej lub przelewu elektronicznego, Kupujący ma 15 minut od momentu założenia rezerwacji na dokonanie płatności. Jeśli w tym czasie płatność nie zostanie dokonana, rezerwacja zostanie automatycznie usunięta. (źródło: Regulamin korzystania z modułu euroTICKET IT-WWW. Stan na 08-11-2016 )

Przed dokonaniem płatności każdy Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się i zaakceptowania Umownych warunków przewozu oraz Regulaminu systemu sprzedaży online.