Czy wsiadając do autobusu muszę mieć wydrukowany bilet?

Konieczność posiadania biletu w formie papierowej zależy od ustaleń danego przewoźnika. Część przewoźników dopuszcza możliwość okazania biletu na urządzeniu elektronicznym. Informację o wymaganej formie biletu znajdziesz na bilecie, w powiadomieniu elektronicznym lub Regulaminie przewoźnika. Jeśli masz problem z wydrukowaniem biletu skontaktuj się z biurem przewoźnika.

Forma okazania biletu w autobusie

Obowiązek posiadania wydrukowanej wersji biletu zależy od ustaleń przewoźnika. Część przewoźników wymaga okazania biletu w wersji papierowej. najczęściej na trasach międzynarodowych z koniecznością odprawy na przejściu granicznym. Jeśli masz problem z wydrukowaniem biletu skontaktuj się z biurem przewoźnika.

Niektórzy przewoźnicy dopuszczają okazanie biletu na monitorze urządzenia elektronicznego.

Informacja o konieczności wydrukowania biletu lub możliwości podróżowania bez wydrukowanego biletu często znajduje się na bilecie lub jest przekazywana drogą elektroniczną po dokonaniu zakupu biletu.Ponadto przewoźnik określa formę okazania biletu w swoim Regulaminie.